понеділок, 13 грудня 2010 р.

У Москві показали нове російське авто - "Ё-мобиль" (ФОТО)


13.12.2010 17:03:22
Назад
Фото: 1 з 3
Вперед
Збільшити
Сьогодні публіка вперше побачила повнорозмірні макети першого російського гібриду під назвою "Е". П'ятидверний хетчбек, трьохдверний кроссовер і фургон мають з'явитися на ринку в 2012 році. Газоелектричні авто будуть витрачати 3,5 л палива на 100 км, а максимальна швидкість становитиме 130 км / год.
Презентація "Е-мобіля" для преси выдбулася у понеділок, 13 грудня, в московському шоу-румі на Тверській. Через деякий час буде відкритий і публічний доступ до новинки. Газоелектричний автомобіль з'явиться на ринку в 2012 році. Передбачувана вартість першого російського гібрида становитиме 372 000 рублів (близько 96 тисяч гривень). Витрата палива для хетчбека не перевищить 3,5 літра на 100 км, а максимальна швидкість становитиме 120 км / год, з запасом ходу в 400 км. Михайло Прохоров і його партнери планують налагодити виробництво 10 тисяч таких автомобілів на рік.
Незважаючи на те, що основний двигун гібрида електричний, цей автомобіль не потребує підзарядки від електромережі. За словами головного конструктора "Е" Андрія Гінзбурга, для приведення в рух машини використано новий принцип.
"Електирика, що виробляється бензин-газовою установкою, швидко накопичується в суперконденсаторах, які живлять 70-сильний електричний двигун машини. Пробіг автомобіля на одній заправці з таким двигуном може становити 400 км", - пообіцяв Гінзбург.
З моменту старту проекту пройшло лише вісім місяців. А журналістам на презентації вже показали три "Ё-мобіля" - мікровен, фургон і крос-купе. Перший забезпечений п'ятьма посадковими місцями. Сумарна маса повнопривідного мікровена - 700 кг, повна маса - 1200 кг, дорожній просвіт - 170 мм.
Повнопривідний "Ё-фургон" має тільки два місця, включаючи водія. Сумарна маса - 650 кг, повна маса - 1550 кг. "Ё-крос-купе" аналогічно класичним спорт-купе має розстановку місць 2+2. Повна маса - 900 кг, сумарна - 650 кг, дорожній просвіт - 200 мм. Решта опцій автомобілів схожі. Усі мають по дві подушки безпеки, круїз-контроль, ABS і ESP. Двигун для всіх машин також пропонується в одному варіанті. Це роторно-лопатковий мотор потужністю 60 к.с., який споживає 3,5 літра палива на 100 км. Запас ходу при повній заправці обох баків (20 літрів бензину і 20 літрів газу) становить 1100 км, а максимальна швидкість - 130 км / год.
Проект задіяний групою ОНЕКСІМ бізнесмена Михайла Прохорова і компанією "Яровит Моторс" Андрія Бірюкова. Двоколірне забарвлення кузова стане фірмовим стилем виробника і буде спрямоване на підкреслення того, що йдеться саме про гібрид. Автором такого забарвлення є відомий білоруський дизайнер Володимир Цеслер.
"Початковий обсяг інвестицій склав 150 млн доларів. Плануємо вийти на окупність через п'ять років. перш за все автомобіль призначений для російського ринку, але не виключена можливість експорту. Ціна машини не перевищить 10 тисяч доларів", - заявив на презентації автомобіля Михайло Прохоров.
Назву автомобіля вперше було оголошено на на початку листопада.
"Назва автомобіля стилістично оформлена на капоті. Бренд придуманий самою компанією, але йому передував двомісячний конкурс, під час  якого були розглянуті більше 100 пропозицій", - розповіли в "Яровит Моторс".

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...