неділю, 12 серпня 2012 р.

Перед чарами іншої статі важко встояти


З часом кожен з нас починає бачити грань між коханням і сексом, проте не у кожного ця межа знаходиться в чистому і непідтертому ластиком вигляді. Це питання мене дуже сильно хвилює, адже поспілкувавшись, можна сказати з дуже не тупою людиною на рахунок моїх спостережень, він чітко дав зрозуміти свою думку, яка ніяк не вкладалася в моїй голові. Все розпочалося з звичайної бесіди, а закінчилося як завжди розповідями, які щиросердні друзі називають так званими ‘таємницями’, так от мова йшла про секс без обов’язків і моє ставлення до нього. Звісно я як дівчина не могла не зреагувати досить таки негативно на його слова. Проте з часом, коли я вслухалась в його монолог, у мені все більше прокидалися сумніви на рахунок моєї, як я вважала непорушної точки зору. Навіть не думала, що аргументація буде настільки переконливою і змусить мене сумніватися.

Головним його аргументом виступала всеходяча хить, яка як не дивно присутня у всіх і кожного,хоча звісно спочатку я заперечувала своє бажання,ховаючись під маскою цнотливості, проте все ж визнала, що у деяких випадках перед чарами іншої статі важко встояти. Наступна була дещо менш провокаційна, проте тим не менш і вони мене зацікавила, а мова йшла про ‘зв’язок інкогніто’, який не закінчився б виштовхуванням твого інтимного життя у коло твоїх друзів,знайомих для постійного обговорення,що мені як дівчині було досить таки актуально, адже як говориться ‘плітки звісно то всього навсього плітки,але наслідок вони у твоєму життєвому резюме все ж таки точно залишають’. По-третє він висловив думку,яку я взагалі не думала,що чоловіки можуть визнати, а саме: “А чим ви гірші за нас? Ми чоловіки зовсім не розділяємо поняття сексу і кохання, рано чи пізно статевий акт настає, і як в першому, так і в другому аспекті моє бажання залишається тим же, от тільки в коханні, якщо це вперше інтерес гасне, а в сексі лише спалахує!”

У цей час у мене виникло подвійне бажання, і роздуми теж. А що скажете ви? Чи нормальним для вас є секс без обов’язків і чи можна його рівняти з коханням, яке романтики називають вічним?

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...