вівторок, 4 вересня 2012 р.

ЯКОЮ Я ХОЧУ БАЧИТИ СВОЮ ШКОЛУ



ПЕРШОКЛАСНИЦЯ ОЛЯ
Щоб школа була вся у кульках, дуже святкова!Мають бути великі вікна, щоб було багато світла. А ще, щоб усюди стояли вазони і живі квіти.По-друге, щоб було багато уроків фізкультури, трудового навчання, музики та малювання - я це дуже люблю! А ще дуже хочу, щоб були уроки про тварин, щоб дізнатися, які в них бувають хвороби, як їх лікувати. А також уроки водіння, бо дуже хочу їздити сама машиною.Ще хочу, щоб перерва була довга, щоб я змогла повторити домашнє завдання, щоб гарно відповідати на уроці. А вчителі мають бути гарні, справедливі та строгі, щоб добре навчити.Дуже мені подобаються різноманітні гуртки, тому хочу, щоб у школі їх було багато, особливо танцювальний. А ще хочу, щоб у їдальні була смачна і корисна їжа - така, як у мами!...


ДРУГОКЛАСНИК ІГОР
- Я хочу, щоб у моїй школі була їдальня, в якій моя мама дозволяла б мені їсти. Вона зараз дає мені зі собою канапки, а в їдальні їсти забороняє, бо там кожен день дають пюре з оселедцем. А ще - щоб у класах були іграшки на поличках, бо нам доводиться приносити свої. І щоб був гарний спортмайданчик. Загалом, я люблю свою школу. Вона мені і такою підходить.

ТРЕЬОКЛАСНИЦЯ МАРІЙКА

- Я б хотіла, щоби щодня було два-три уроки. Вони могли б бути трошки довші. Перерви між уроками щоб були 15 - 20 хвилин. Довших не хочу, бо тоді взагалі дуже довго в школі сидітиму. Хотілося б, щоб до предметів додали ще й плавання, танці та готування їжі. Це дуже потрібно. Загалом, у школі нічого не бракує, але добре було б, щоб поставили плазмовий телевізор у ігрову кімнату. Тоді на перерві можна було б щось цікаве подивитися. Вчителі мають бути добрими, не строгими, але якщо трошки сваритимуть - нічого страшного. 

П"ЯТИКЛАСНИЦЯ ТАНЯ

- Школа повинна бути цікавою для учнів. Уроки ж варто зробити коротшими, а перерви - довшими! Зокрема, щоб на день було не більш ніж п'ять уроків. На перервах потрібно запровадити цікаві розваги. А ще, щоб у їдальні учням давали морозиво, а вчителі задавали менше домашніх завдань.

СЕМИКЛАСНИЦЯ  ІРИНКА

- Свою школу я хотіла б бачити з учителями, які до мене добре ставляться і розуміють. Досить часто їм справді бракує терпеливості, доброти і розуміння проблем учнів. А ще вони мають більше і доступніше пояснювати матеріал, а не давати усе додому.Як на мене, програма у школі є досить важкою, тому якихось додаткових предметів не потрібно - навантажень і так вистачає. Уроків має бути не більш як шість на день, хоча, як казали друзі, у 7-му класі їх може бути і по вісім на день. Дуже хотілося б, щоби повернули п'ятибальну систему. Мені здається, за нею легше і зручніше оцінювати учнів.

ДЕВ"ЯТИКЛАСНИЦЯ ВІКТОРІЯ

- Мені подобається моя школа, але я мрію, щоб вона стала кращою: це і просторі класи зі зручними партами, стільцями, сенсорними дошками, і сучасна комп'ютерна техніка, і затишне учнівське кафе. Також хотілося б мати не більш як п'ять уроків на день. Хочу, аби у нашій школі запровадили урок психології. Не завадив би і великий сучасний спортивний зал з усім необхідним інвентарем, басейном, танцювальним залом. 15 хвилин перерви  цілком вистачає, ну і,  звичайно, 20 хвилин  великої. Вчителі повинні бути досвідчені, давати якісні знання, доступно пояснювати матеріал, можливо, давати і перші життєві уроки, допомогти стати самостійними - загалом, бути такими, щоби хотілося вчитись.

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...