пʼятницю, 14 вересня 2012 р.

УСМІШКА НА ПРОЩАННЯ

Савчин О.М.

Усміхнись ласкаво мені мила,
Нас довга чекає розлука.
Щоб усмішка в дорозі світила,
Як кохання твого запорука

Ти  не плач, бо ж сліз я не витру,
Я від тебе далеко полину,
Промінчика блиском і подихом вітру,
Буду у серці , поки  не загину

Я колись повернусь неодмінно
І  відразу поспішу до тебе мила,
Та, чи усмішка твоя мене стріне,
Чи німої байдужості брила?...

... З  далекого життєвого  поля
Повернувся я в рідні краї,
Давно вже чорнявая доля
Лежить одинока в землі

Туга зморене серце діймає,
 З календаря листочки зрива.
Давно вже милої моєї немає,
Та усмішка її ще й досі жива...

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...