четвер, 6 вересня 2012 р.

І ВСЕ УЖЕ НЕ ТАК

Бувало, в дитинстві, я пастухом,
В череді, на лузі пас корови,
По Язвінці з друзями, гуртом,
Кораблі пускали паперові

Пускали ті кораблики у світ,
Щоб пливли в далеке  море,
Пройшло з тих пір немало літ,
І вже зникло річки плесо те прозоре

Кудись і мій розвіявся туман,
У своє село вже рідко приїжджаю.
Мало хто  впізнає мене з немовичан,
Та багатьох і я уже не знаю

Вже нові садки, і не ті вже солов"ї,
По селу асфальтова дорога,
Вже й по черзі ровесники мої
Відходять від свого "порога"

І все уже не так!
Серцем відчуваю втому,
Залишився на ньому втрати знак,
І мені все тяжче їхати додому...

Савчин О.М.
Закарпаття.
Вересень 2012

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...