пʼятницю, 4 травня 2012 р.

Не жду

Плинуть літа за літами,
У світ широкий я птахом полетів,
А у селі над тихими ставами
Затишний дворик опустів

І синіло небо і хмарки біліли
І співала пташка ввишині.
Хліба шептали і гаї шуміли
І торохтів десь трактор вдалині

Встелила стежку пелюстків пороша
І соловей у небі аж дзвенить
Я згадую тебе чорняву і хорошу,
Якою ти була в ту мить

Тоді, коли їхала від мене ти,
Сховала осінь всі сліди.
І твердять з тих пір мені всі  поїзди
- Не жди мене, не жди, не жди ...

Ніяк забуть тебе не можу,
Пам"ятаю, куди б не йшов.
Ті мрії юності тривожу,
І вертаюсь до них знов, і знов, і знов

На моєму полі вже лежить зима,
Холодна, трепетна і сніжна.
І віхола вже вальси виграва,
Написані моїм  життям колишнім...

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...