суботу, 29 січня 2011 р.

ЛИСТ З КАНАДИ У МОЇЙ ЕЛЕКТРОННІЙ СКРИНЬЦІ

Ось такий лист прийшов вчора.


Дякую за Ваш сайт "Нипель". Я коли читаю про село, то в мене сльози на очах.Так, так, Я думаю, його читає вся моя рідня, вся вкраїнська діаспора у Квебеку. Зараз хочу поділитися роздумом, після минулорічного гостювання на Сарненщині, де я навідувався після декількох десятиріч проживання 
в Канаді. Нема потреби нагадувати про красу поліського краю і жінок, про доброту і дружелюбність людяних сарненців, чого нема тут. А я дуже наляканий тим шо у Вкраїні дуже много проблем. Низькі ціни на пиття і сигарети без того нищать хворий люд. Мені не відомо жодної країни, де  людина виходить на пенсію і не живе  навіть  5 років.
 Що буде з вами через двадцать літ.Неважко догадатись, хто прийде на ваше місце. 
Всього найкращого моїм сарненцям і всім вкраїнцям!!!
                                                                                                            Іван Лейбергер.
                                                                                                             Квібек. Канада.

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...