понеділок, 31 січня 2011 р.

Зносицькому храму 20 років

Зносицький храм
Георгія Побідоносця.
Зносицькому храму великомученика Георгія Побідоносця виповнилося 20 років Щасливі люди, які мають можливість ходити до святої церкви, бо молитись там Всевишньому, щиро каятися в гріхах і причащатися Тіла й Крові Христових, значить триматись за руку Господа, схопившись за яку, зможемо врятуватись, коли лукавий намагатиметься затягнути нас у прірву гріха. Величну подію – 20 років з дня відкриття храму святого великомученика Георгія Побідоносля - святкували в день святої праведної Анни, 22 грудня, мешканці села Зносичі. У спільній молитві з настоятелем отцем Анатолієм та священиками з Немович і Тинного, люди дякували Творцю за те, що був поруч упродовж цих двох десятиліть, за милість і поміч, бо воістину допомагає в життєвих нуждах, зцілює духовно й тілесно. «Іду до святого храму, бо тут, попри всі проблеми й недуги, моя душа ликує, тут пізнаю велич Господньої любові, навчаюся жити за встановленими церквою канонами. Моя душа була покрита тяжкими гріхами, поки не пізнав Бога, бо безліч неправильних учинків були для мене нормою життя. Я благаю, Спаситель, прости мене грішного, почуй молитви, ввійди в моє серце, а душу очисти від скверни, щоб віра моя не згасала, а горіла вічною лампадою». Так говорять ті, хто відкрив своє серце для Бога. Вони поспішають до церкви, бо тут знаходять пристань для своїх, стомлених суєтним життям, душ. Повниться християнами щонеділі та у свята й храм Георгія Побідоносця. Люди приходять сюди за духовною втіхою, пишаються святинею, бо черпають тут безцінне й корисне. Храм ще досить молодий. Тож у пам’яті мешканців ясною зіркою пломеніє ще й стара церква, яку в роки атеїстичних гонінь зруйнували.

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...