неділю, 16 січня 2011 р.

Прислучанські дюни


Тут берег пологий, потойбіч  крутий:
Це  Случ тихоплинний, вічно молодий.

                               Прислучанькі дюни.
                               Ф. Наконечний.
       ----------------------------
Автор.
Прислучанські дюни,золотий пісок,
Зелень верболозу, чайки голосок…
Тут берег пологий, потойбіч  крутий:
Це  Случ тихоплинний, вічно молодий.

Білосніжні хмарки, знай, собі летять,
Зайчики на хвилях грають, мерехтять…
Запах верболозу ніжно так п’янить-
Рідний край дарує щастя кожну мить.

Краєвиди звичні в юності роки…
Та час швидкоплинний, наче плин ріки.
Рідний край, з тобою зустрічі бажав,
У сріблястих дюнах Случ мене чекав.

Цей берег піщаний мене не забув:
Досі памятає – тут в дитинстві був…
Вічно котить хвилі широчінь Случа,
Я приїду знову, хай мене стріча!

                    18.08.2010 р.
                               Рідні Ви мої земляки !


А ми ще ого - го!
Брати. Поет з композитором.
Що збацаємо?
Брати Савчини.

1 коментар:

  1. "Цей берег піщаний мене не забув:
    Досі памятає – тут в дитинстві був…
    Вічно котить хвилі широчінь Случа,
    Я приїду знову, хай мене стріча!"
    Ой не, як воно складеться- я може і приїду, і тоді хай мене стріча.

    ВідповістиВидалити

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...