вівторок, 22 червня 2010 р.

Те, що трапилося далі, стало справжнім шоком для жінки...





Жителька села Немович, що на Рівненщині, Людмила раптово відчула погіршення
стану здоров’я. Лікарі ніяк не могли встановити жінці діагноз і призначити ефективне лікування. А тим часом Людмилі з кожним днем ставало усе гірше і збоку, на животі, в неї чітко прощупувалася велика пухлина. Жінка вирішила, що у неї рак і стала готуватися до смерті.
Одного вечора їй стало дуже погано, і чоловік викликав «швидку». Те, що трапилося далі, стало справжнім шоком для жінки, її чоловіка і для фельдшера «швидкої»….Ось яку історію Вона повідала під час чергового мого гостювання на
Батьківщині.

-У липні минулого року я звернулася до лікарів, оскільки в мене була затримка місячних і боліла печінка, адже я недавно перенесла хворобу Боткіна, –
Лікар-гінеколог відправив мене на УЗД, й повністю відкинув мої здогадки про можливу вагітність.
– Жіночко, вам скільки років? – запитав лікар і, почувши відповідь, сказав: – Так що ж ви турбуєтеся, у вас клімакс почався.
У медичній картці жінки медики виставив діагноз: клімактеричний синдром і порадили приїхати на додаткове обстеження через два тижні. Але Люда вирішила не їхати в райцентр, оскільки в неї на той час не було грошей навіть на дорогу.
– А тим часом мені стало дуже погано, постійно нудило, слабкість була
жахлива, – веде розмову жінка. – Я звернулася до лікарів сільської амбулаторії, вони порадили здати аналізи і виставили діагноз:пієлонефрит. Також виявили захворювання печінки і кишечника. Призначили лікування. Що я тільки не приймала з ліків, пила настої лікарських трав,але краще не ставало.
Чоловік пропонував поїхати в райцентр на обстеження і лягти на операцію, але я не погоджувалася, адже на це треба було немало грошей. Уся родина вже готувалася до найгіршого. Свекруха тихенько плакала, переживаючи на кого залишаться п’ятеро дітей.
–Я вже була готова до усього, – говорить Людмила – хоча дуже молилася
про видужання. Одного разу я собі вирішила, що коли зможу подолати
відстань від дому до церкви ( а це близько трьох кілометрів), то буду
жити. І засніженою зимою, спираючись на ціпок, я таки дійшла до церкви і
простояла службу.
Того дня Люда перепрала всі речі,допомогла чоловіку з дітьми перебрати бараболі і пішла в дім, оскільки погано себе почувала.
– Я ще тоді ввечері перераховувала гроші,що приніс чоловік, і раділа, думала, не дай, Боже, доведеться їхати на операцію, то мені вже не страшно, оскільки є гроші.
Уночі жінці стало дуже погано і переляканий чоловік кинувся викликати «швидку».
Молоденька дівчина-фельдшер, оглянувши пацієнтку, виставила діагноз —ниркова коліка — й вколола знеболюючий укол.
– На якийсь чамені стало начебто легше і я прилягла на дивані, – згадує Люда, – і раптом тіло пронизав такий різкий біль, начебто кишки виверталися
назовні. Відчуваю, що з мене щось виходить. Дівчина-фельдшер мене
заспокоює, мовляв, це камені з нирок виходять. Я ще тоді подумала: невже
камені в нирках можуть бути такими величезними? І тут фельдшер як
закричить: «Так ви родите!!!».
– Під час вагітності мені снилися дивні сни, яких я ніяк не могла розтлумачити. Снилося, що лежу дуже
хвора і не можу піднятися. Навколо мене молоденькі жінки усі в білому. І
раптом з’являється хлопець і говорить, що я повинна йти за ним. Я йду
за ним через троє дверей ( саме через троє дверей мене виносили на
носилках у пологовий будинок) і опиняюся на вулиці, де збираю дитячі
іграшки. А на душі було так добре і спокійно. Ще незадовго до пологів до
мене у вікно кілька разів билася маленька пташка. Знайомі говорили, що
це ознака гарної новини.
– Ми вже не планували дітей, адже і вік не той, та й вже мали п’ятьох ,яких треба на ноги поставити, – ділиться усміхаючись жінка. – Коли в мене виникла
підозра, що я вагітна, я вирішила, що все одно народжу цю дитину. Але згодом я настільки собі навіяла думку що смертельно хвора, що навіть і гадки не допускала про вагітність.
–Коли ми їхали із новонародженою донечкою до пологового будинку, ми з
чоловіком ніяк не могли повірити в те, що відбувається. Якесь почуття
шоку, провини і сорому мене переповнювало. Ми мовчки сиділи в кареті
«швидкої» і не знали, що сказати один одному. І тут ми подивилися на
донечку, а вона така маленька, беззахисна, смокче пальчик… Ми
подивилися один на одного, посміхнулися і зрозуміли: життя продовжується.

САМ

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...