суботу, 10 липня 2010 р.

Школа. Що це?

Школа. Що це? У чому її сутність існування? Школа буває великою і малою, але не в цьому суть її існування. Школа — це наче віконце у всіх людських серцях.
У школу ми йдемо малими і неосвіченими, а коли проходять роки в школі, ми дорослішаємо і залишаємо своє гніздечко. Чи можна уявити світ без шкіл? Ні, не можна.
У наш час здається, що всі школи мають все необхідне для навчання, але кожен школяр хоче чогось нового у школі.
Якби я була директором сучасної школи, я б ось що змінила. Щоб у кабінетах хімії, фізики, біології були лабораторії, де були б всі необхідні реактиви та прилади і можна було б проводити цікаві досліди.
Спортзал — це одне з найголовніших шкільних приміщень для учня. У спортзалі діти покращують своє здоров’я, тому у ньому має бути все необхідне: тренажери, турніки, м’ячі. У кожній школі є своя бібліотека, я б організувала акцію “Подаруй бібліотеці книгу” та “Найкращий читач року!”.
Я думаю, моя думка буде реальною.

Марина БОРОВИК,
с.Немовичі Сарненського району.

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...