середу, 21 березня 2012 р.

Спасибі мамо!




У небі не літала ти ніколи,
Бо далі Сарнів стежка не вела
І днини не ходила ти до школи,
Не панною - селянкою росла



Не звикла в спеку в холодку сидіти,
Вила і мотика, твої вічні механізми рук,
А, як троє, ми , тебе обсіли,
Тоді дісталось материнських мук



Ти і прала, і чесала й ткала,
Готувала на стіл кашу і бульйон,
Не в дитсадку, самих ти нас лишала,
Коли на поле йшла полоти льон



І так спливли твої роки жіночі,
Я бачу знов моє село,
Милі ласкаві, материнські очі
І турботами змережене чоло



Чорний хліб ти Божим називала,
Учила змалечку хліб той берегти.
Щоб роботящими були,- навчала,
Назустріч правді, - не брехні іти



Давно поїхав я від хати,
Були зради, незгоди й гаразди.
Чекала незрадливо тільки мати,
З дороги зустрічала ти завжди



Я не такий син, як мати,
Щоб стільки повернув, скільки взяв.
У простій сільській, поліській хаті,
Де вперше "мама" вимовляв



Спасибі Мамо!. За науку й ласку,
За теплу тугу і без користі любов.
За непросту життєву казку,
За те, що в люди я пішов



Савчин О.









Чешская школа для всех
Поступление в чешский ВУЗ без экзаменов
skola7.ru


Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...