середу, 29 червня 2011 р.

КАШЕВСЬКИЙ СТАВ


      КАШЕВСЬКИЙ СТАВ
----------------------------------------
Ф. Наконечний

Таке було: в селі  зявлюся,
На став Кашевський я біжу…
Я – не рибалка, зізнаюся,
Спінінг з собою не вожу.

Чом на ставу мені так мило?
Не старожил, бо, цей наш став:
Колись  Рудинка  ледь струміла
Серед городів  і  заплав.

Кашевський міст і шлюз бетонний
Рудинку сонну запрудив
І плин її,  хоч монотонний,
В  дзеркальне плесо  розродив.

Рибалкам нині вольна воля,
Навіть в негоду  там клює…
То не моє, чомусь доволі
Душа шукає все ж  своє.

Окраса ставу – не карасик,
Там гордий птаха поселивсь.
Так, білий лебідь плесо красить,
З країв заморських появивсь.

Дружня сімя, вже й лебедята
З батьками рядом, знай, пливуть…
Такої вірності, мов свята,
Сельчани теж  роками ждуть.

Я долучитися бажаю –
Батон-презент в руках несу.
Його на радість обміняю,
Радість відчути ту красу.

І хоч не довгі ці гостини,
Що ж, пригостились, попливли…
Несуть нам щастя ці хвилини –
В раю земнім ми побули!

                   28.06.2011 року

                 

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...