вівторок, 21 лютого 2012 р.

Ще рано в спогади дитячі

В люстерко дивлюсь я... Досяг вже віку,
Коли все важче пнутись догори
І на вершинах, гідних чоловіка,
Вже не саджу я переможні прапори

Може й,... ще рано в спогади дитячі,
Мої висоти ще ждуть мене.
Ще я життю не повністю віддячив,
Яке мене то підніме, то жбурне


І відносить часу колісниця
Рожеві сни про любощі в саду
І чорна прірва все частіше сниться,
У яку ледь не зірвуся і впаду.
І щоб не впасти, просинаюсь,
 От вже й врятований - живу...

А потім знову мучать сновидіння
І я вертаюсь до дитячих літ,
Коли сняться не падіння,
а по дитячому - політ.

У сні літати , кажуть - підростати,
А ріст дітей - то поклик неба теж.
Коли ти ростеш й на ноги прагнеш стати,
Хоч падаєш болюче, а  встаєш

Немає коментарів:

Дописати коментар

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...