четвер, 28 жовтня 2010 р.

Ну шо ж думайте

ДОРОГІ ВИБОРЦІ!   Ходять слухи по селу, що Фазан заварив кашу. Да Фазан може! Да Фазан заварив! Но не кашу Дорогі Мої а честну передвиборну  програму. Про мене кажут Хороші і не зовсім хароші на грані матюків слова. А я радий що знают і Мене і обсуждают бо чим більше мені полочуть  пенчінки тим більше за мене буде голосів  Кажут шо не маю вишої освіти і неграмотний. Да немаю Зате я вмію говорити по іспанські а вони не Бе не Ме. Да правда неграмотний ну й шо. Ви уже голосували не один раз а може і три за вченого і грамотногоє І шо змінилося?Га?
Я добре знаю як він грамотно обманював і грамотно чистив, тобто обкрадав наше село від чого село бідне і він ничого не має. А я красти не буду, бо зразу можуть зловити. ДОРОГІ ВИБОРЦІ! Хто переможе на Виборах, або Вони/гроші/ Або /народ / совість то ми. Хто ж такі Вони. Гето кучка нечесних чиновників які звязані между собою грязними ділами видвигают Голову  зі своєї компанії і стараються всякими правдами і неправдами,фальшикаціями і хитрощами обдурити чесних людей з нашого села і всунути на Голову свого чоловіка. Тепер вибори і зразу Вони всі стали хароші ласкаві добрі хоч до заду клади.І почалося шуршаніє і знову брехливі бюрократи запускають свої клешні в наші чисті душі і вірні серця, і хотят 4 роки рвати нас на часті но не вийде. На виборах ви маєте хоч пару слів і множество думок, а після виборів Вам не дадуть і рот розкрити і подумати
нугодноє і то буде надовго. Ви вже не будете розказувати. Люди сьогодні думайте а потом голосуйте. Но за кого люди за кого? Може за того що всьо обіцяє за того хто наливає а може за того хто платить гроші яких не хватить на галоші. За кого люди за кого? Просто шок! Одних купили, других напоїли а третіх обіцянками накормили а четверті вообще на виборі не підуть кажуть шо вони горді і на вибори не ходять, а п"яті /прощені/ хоч давно повмирали та їхні бюлетені всьоравно будуть в скриньках з голосами.
А може всьо таки за Фазана. Люди я за" . Фазан то я Вася. В мене і добра воля для того є, бо мені обідно за наше село. І вроді розумні люди в ньому живуть а от чогось воно бідне і розвалене. Подивиться на ферми шо на кладбище похожі. Добре хоч могилки минула влада відкрила, все ж людям легше. Тож давайте їх туди і відправимо.  Якщо буду я то зразу буде повага до вас особенно до тих хто за мене поставить хрестик в нолику.
Ми наведемо порядок. Ми будемо мати роботу і гроші і в кожного буде бізнес, а не тільки торгаші вони шо луччі. Фазан нічого не обіцяє не дає гроші бо сам не має і не наливає бо
завязав. А тепер думайте і робіть виводи! Чи може Ви так хреново хочете і дальше жити?
Ви добре всіх знаєте хто вони і чиї вони  і откуда взялися і хто буде красти крім мене. Ну шож думайте на якого Голову ви заслужили. З повагою до Вас я в цьому уверен майбутній
Голова Фазан.


АлМаС прочитав на заборі біля клубу і виклав згідно оригіналу.

А для правильного вибору перегляньте мультик.

Флеш мульт. Paradise - натисни тут
Флеш мультик. Весеннее обострение. або тут             
Мульт. Мое Я

1 коментар:

  1. Нічого не видумано.Взято з оригіналу.
    Правда не в Немовичах, але переконаний, що подібне існує.

    ВідповістиВидалити

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...