понеділок, 11 жовтня 2010 р.

Подивіться " Люди Добрі" Хто балотуєся на Голову.

Таке не вигадаєш. Стиль і грамота оригінальні.

Немовичі.

" Із передвиборної програми кандидата на посаду сільського Голови"

Скоро вибори!. Подивіться Люди Добрі хто балатуєся на Нашого Голову.І хто лізе в Депутати Поінтересуйтеся. Прочитайте Їхні Автобіографії. І тоді Ви будите знати Хто Вони і Чого Рвуться До Влади. Де працювали з ким скільки крали. Які Посади Скільки Років займали. І якщо Вони для села нічого не зробили то Грош Їм Ціна. І Вони йдуть для того щоби ще більше вкрасти, щоби ще більше Роздеребенити Наше село. Щоби ще більше іздіватися над нашими простими Людьми. Люди Уже Минув той час коли треба було думати і прийшов той час коли треба Битися за Правду коли треба боротися за Краще Життя і тепер ви маєте хароший шанс. І Господь Бог на Вашій стороні. Я Фазан і Мені тоже надоїв бардак і повний беспридел у нашому селі на наший уліци особено в клубі і школі. В чайній і ганделиках вообще завал.  Зробім крок до кращого життя разом. Крок Уверенності Крок Правди. Люди повірте в Мене! Повірте в Божу Силу! І тоді у Вас Буде Порядочний Чесний і Совісний Голова! Ви будете Жити Краще! Фазан Сказав! Фазан зробив! Я Фазан не буду Вам брехати, не буду обіцяти невозможноє! Мої Нові Принципи і Нові Правила роботи Сільської ради на 4 роки Будуть Жосткими!!!  Отчот перед Людьми і перед Громадою на зборах за бюджетні кошти кожні 6 місяців. На Зборах кожної Вуліци Села буде вибрано по
пару Чоловік з яких буде створена комісія яка буде контролювати роботу Сільської Ради на запланованих участках! Мусорну свалку буде перенесено за межі села до путі. Бардака не буде! Стара ричка буде засипана. За міст на Случі хто хоче переїхати буде платити.Чужі по десятці Свої по трояку . Діти Депутати і Я Голова безплатно. Люди Я Фазан звертаюся до Вас. Прийшов час Думати. Прийшов час вислухати многих а повірити Одному.  Собирайтеся разом думайте своїми Головами Совітуйтеся що робити. За кого віддати свій голос- бо много Званих а вибрати треба Одного. Не піддавайтеся на обман. А може Ви хочете Вибрати такого самого як був а може Вам  нравляться брехуни і злодюги а може ви вже і не хочете голосувати і не хочете лучче жити? Га?  /Погана привичка/. Я не вірю що ви виберете для себе Головою негодного чоловіка /брехуна і взяточника/.
Бідність.  Плохі Дороги. Мусор. Корукція і Неповага до людий наші проблеми. Тепер Ви Рішаєте Судьбу своїх уліц і села  бо Нам разом тут ще Довго Жити. Я буду дуже Вдячний Вам якщо Ви проголосуєте за мене! Я докажу Вам що можна жити Чесно. З Повагою до всіх Вас Фазан! Приходьте на вибори і Голосуйте за Мене Фазана і мою компанію  друзєй бо я не вірю що Ви хочете жити плохо я не вірю що Ви хочете проблєм для своїх діточок і внуків і внучок.Яне вірю що ви не проголосуєте за мене бо ви заслужили на повагу  і почот. Дуже багато залєжит від Вас мої односелюки.Тепер у Ваших руках Ваше Будущоє. То постарайтеся Доказати. Я  тоже хочу побіца за луччу жизнь разом з Вами і Я видвигаю себе на Голову. Повірте в Мене! Повірте в Себе і тоді у Вас Буде Порядочний Чесний і Совісний Голова! Тільки трєбуєца Ваша Добра Воля. Ви будите жити краще! Фазан сказав! Фазан зробив!




АлМаС.

2 коментарі:

МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ

Збірка віршів "МИНУЛЕ НЕ ВЕРНУТИ" Автор Олексій Савчин ТЕЧУТЬ ЛІТА Течуть літа, мов  хвилі  У безвість неосяжну  Пристрасні, гіркі...